Gammal bild!

Halloj! 
Nu har älsklingen internet igen! Jag är sängliggandes med världens mensvärk, hatar det så otroligt mycket. 
Vi vakade runt 9, låg och degade i sängen en timme tills vi bestämde oss att vi ville ha subway till frukost, så vi gick ner till Tumba, åt subway och gick även in på ica och hm. Hittade en sak som var på rean så jag var glad! När mamma slutar kommer hon till Linus och lämnar ett paket ifrån gina tricot som kommit på brevlådan, beställde det lite innan nyår så det har tagit sin tid. Kan visa senare vad det är för något. Inte så taggad på skola imorgon, men när jag fick reda på att det bara är halvstudiedag så blev jag glad, slutar alltså 12 istället för 4!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0