Some good days.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har varit en skön helg, igår så klippte jag Evelins hår men annars inte gjort mycket utan bara myst med min älskling. Jag har inte så mycket söndagsångest, eftersom vi börjar gå efter vårat nya schema imorgon, och det betyder att jag bara slutar sent en dag i veckan istället för två, plus att just den här veckan är två lärare sjuka så vi slutar väldigt tidigt någon dag, sedan på tisdag har vi ingen skola, eftersom vi bara har en lektion så är den frivillig att gå på. 

Jag är annars också väldigt positiv just för att jag har fått ett jobb, jag och mina favorit tjejer i klassen har fått samma jobb så på tisdag ska vi alla på utbildning, wohooo. Sen så är det ett KANSKE att jag och älsklingen skaffar gymkort i veckan också. Så det blir ganska mycket som händer i veckan, men det är bara roligt. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0