Hår

Bild från idag, jag lockade Alexandras hår!
 
Jag har kommit fram till en sak, jag älskar att hålla på mer hår. Jag tycker det är jätte kul att få till frisyrer och hålla på. Innan jullovet började så klippte jag alexandras och evelins luggar, plus att jag färgade alexandras hår. Och båda två blev jätte nöjda och tyckte att det var super bra för någon som aldrig gjort det tidigare. Och det är jätte roligt att höra. Jag kan sitta timmar framför youtube och bara kolla på hår tutorials om olika frisyrer, tips och trix. Så roligt... så vem vet? jag kanske ska börja blogga mer om hår och verkligen träna upp mig så att jag blir bättre, för det är ju så roligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0