Tända ljus

Jag ska ta denna fredagskväll och verkligen njuta. Är hemma hos min älskling och vi har det mysigt med tända ljus. Jag tänkte även ta och svara på alla kommentarer som jag inte gjort på ett väldigt långt tag eftersom jag varit borta från bloggen. 

Jag tittade aldrig på idol finalen, tyckte allt var lite sorgligt eftersom det gick att förutse att Kevin skulle vinna... Tyckte om Elin så mycket mera, men vad ska man göra?... Tvåan kan ju också lyckas. Vad tycker ni?
 
Dom här bilderna är tagna med min mobilkamera, måste ändå säga att den är bra? :D 
 
Kommentarer
Postat av: F R I D A - M A R I A

Riktigt fina bilder! Bra skärpa :)

2013-12-23 @ 23:39:54
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0